Často kladené otázky
Zde naleznete několik často kladených otázek a odpovídajících odpovědí. Tato část bude postupně rozšiřována.
Rozhodně ne! S naší pomocí mají i malé a střední podniky možnost expandovat na mezinárodní úrovni stejně jako velké společnosti, a to s přijatelnými a plánovatelnými náklady, aniž by musely najímat velké množství nových zaměstnanců.
Ne! Postaráme se o veškeré úpravy pro místní trhy, překlady, lokálně přizpůsobený marketing a komunikaci s vašimi zákazníky.
Amazon jako Marketplace nabízí tu výhodu, že obchodníci a zákazníci se setkávají přímo.
Zákazníci tak mají široký výběr, zatímco prodejci mají hned od začátku velké publikum pro své produkty, které musí nejprve pracně získat ve svém vlastním internetovém obchodě.
Přesněji řečeno, Amazon v Německu v roce 2016 evidoval již více než 44 milionů zákazníků, z nichž 17 milionů má účet Prime.
V tomto roce bylo zaregistrováno více než 64 000 prodejců, takže dosah Amazonu je těžko překonatelný.
Kromě toho stále více lidí začíná vyhledávat produkty přímo na Amazonu, a nikoli prostřednictvím vyhledávačů, jako je Google.
V roce 2016 bylo 34 % vyhledávání produktů v Německu zahájeno na Amazonu. Vzhledem k tomu, že počet uživatelů a sortiment produktů neustále roste, bude tento podíl jistě i nadále stoupat.
Pokud potenciální zákazník začne hledat přímo na Amazonu a najde tam to, co hledá, vašeho externího internetového obchodu si ani nevšimne, pokud na tržišti nejste zastoupeni. Je tedy zřejmé, že přítomnost na Amazonu hraje stále důležitější roli.
Díky vysoké důvěryhodnosti je navíc odpovídajícím způsobem vysoká i míra konverze, která se v průměru pohybuje kolem 10 %. Platba probíhá také pohodlně přes Amazon, takže se o ni nemusíte starat sami.
Kaufland.de je jedním z nejrychleji rostoucích online Marketplaces v Německu. Marketplace kombinuje koncentrovanou maloobchodní sílu s nejmodernější technologií platformy. S přibližně 32 miliony online návštěvníků měsíčně a 1 300 obchody v 8 zemích nabízí Kaufland.de vysoké povědomí o značce jak online, tak offline, což zajišťuje optimální dosah vašich nabídek.
Vaše výhody jako prodejce na Kaufland.de:
- vysoký dosah: přibližně 32 milionů návštěvníků měsíčně
- vysoké povědomí o značce: 1 300 prodejen Kaufland v 8 zemích.
- vícekanálové marketingové kanály (SEO, SEA, srovnávač cen, sociální média, brožury pro zákazníky).
- Všechny relevantní platební metody pro německý trh
- Různé možnosti připojení a jednoduché nastavení prostřednictvím EAN
- podpora osobního prodejce
- Spravedlivé a transparentní podmínky
- žádná smluvní období
eBay je světové online Marketplace.
Společnost eBay byla založena v roce 1995 v Kalifornii jako tržiště pro výměnu sběratelských předmětů a velmi rychle se vyvinula v jedno z největších a nejnavštěvovanějších tržišť pro prodej zboží. Každý den jsou nabízeny miliony položek v tisíci kategoriích. Kupující a prodejci mohou obchodovat po celém světě, protože eBay je přítomna na 31 mezinárodních trzích na čtyřech kontinentech. V současné době je na eBay registrováno více než 114 milionů uživatelů po celém světě. Přitažlivost obchodování na eBay spočívá v neposlední řadě v tom, že ovládání tohoto virtuálního tržiště je hračka. Kromě zajímavých online aukcí, které proslavily eBay po celém světě, umožňuje tržiště eBay také obchodování za pevné ceny.
SEO je optimalizace pro vyhledávače. Je to soubor metod, které se starají o to, aby se váš web zobrazoval výše ve výsledcích vyhledávání.